quinta-feira, 9 de maio de 2013

Desafío

Olá pessoal,

Proponho a vocês um desafio, vocês sabem em qual língua está a canção abaixo??

Coloquem suas opiniões nos comentários!
Abraços,
Kátia.


Desafío

Música: Guadi Galego, Xabier Díaz, Guillerme Fernández, Xosé Lois Romero.
Letra: Guadi Galego.


Entrei con un desafío 
só quería verte despertar 
Os pés xa facían ruido dende o outeiro 
do outro lugar. 

O soto daquela casa 
era como un pazo de cristal 
Todo luz naquela noite 
e eu non deixaba de danzar. 

Violas de madrugada 
a banda sonora dos portais 
As ruas de compostela 
non deixaban de ficar atrás. 

Comboios e máis comboios 
e nunca pararon repostar 
O teu chamado silenzo 
e o meu non podo nen lembrar. 

O tempo pasou sen ritmo 
eu buscando o paso pra chegar 
A ruta non me atopou 
e a danza soa rematou. 

Agora xa non te busco 
só agardo poder atopar 
os anos que alá quedaron 
e os que me quedan por chegar.



Nenhum comentário:

Postar um comentário